امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو


آیت‌الله شیخ علی خاتمی پنج‌شنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: در قرآن کریم زمانی که به فرشتگان امر شد تا در برابر انسان سجده کند به کرامت انسانی اشاره شده است.

ایشان با اشاره به اینکه در قرآن کریم رفیع‌ترین جایگاه ارزشی به انسان‌ها داده شده است، تصریح کرد: باید بر اساس موازین دینی و با توجه به آیه‌های قرآنی به کرامت انسانی توجه داشت.

امام جمعه زنجان با اشاره به الگوهای رفتاری ائمه معصومان(ع) اضافه کرد: در ارتباط با خدا خانواده، جامعه و دوستان و دشمنان رفتار ائمه باید الگو باشد، چرا که عین کرامت انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امامان جانشین پیامبر اکرم(ص) و الگو برای ما هستند، بیان کرد: همه رفتارهای ما از جمله مدل رفتاری معیار ولایت‌مداری، عشق و علاقه باید از ائمه معصومان(ع) الگوبرداری شود.

امام جمعه زنجان با تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در برگزاری همایش علمی، پژوهشی کرامت انسانی از منظر رضوی تصریح کرد: برگزاری چهار همایش بزرگداشت بزرگان نیز از دیگر اقدامات ارزشمندی است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید