امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


 

 

حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم احیای شب قدر به شرایط استجابت دعا اشاره کرد و افزود: دعا نقش کلیدی در رسیدن انسان به کمالات معنوی و مادی دارد.
ایشان به شرایط کنونی در منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: در زمان حاضر جوامع اسلامی به شدت نیازمند وحدت هستند، چرا که دشمنان اسلام علیه اسلام و مسلمانان متحد شده اند و سعی دارند با اختلاف افکنی فرقه ای در داخل جهان اسلام، مسلمانان را به خود مشغول کنند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ثمره ظهور گروه های تکفیری و وقوع جنگ و درگیری در داخل جوامع اسلامی، تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: اکنون توان جوامع اسلامی به جای پرداختن به امور مهم تر، صرف مقابله با گروه های تکفیری می شود.
ایشان به فرازهایی از زندگی مولای متقیان، حضرت امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: شهادت امام علی(ع) همچون زندگی اش، مظلومانه بود.
حضرت آیت الله خاتمی با بیان اینکه مزار امام اول شیعیان تا زمان حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، مخفی و پنهان بود، اظهار کرد: مظلومیت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) تا بدان حد بود که بعد از شهادتش نیز احساس امنیت برای اهل بیت عصمت و طهارت وجود نداشت.
امام جمعه زنجان اضافه کرد: راه نجات جهان اسلام و مسلمانان از شر فتنه ها، تمسک به دو گوهر گران بهای قرآن و عترت است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید