امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
زنجان در زمینه قرآنی از حد مطلوب فاصله دارد.

آیت‎الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران به قرآن توجه می‎شود و دادن منزلت اجتماعی به مدرک‎‏ها نیز نوعی حسن است، اما این امر آفت‎هایی نیز دارد.

ایشان با تاکید بر اینکه هر چه کارها برای رضای خدا باشد برکت خواهد داشت، تصریح کرد: نباید برای دریافت مدرک و غیره خود را دلخوش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بهترین جایزه و تشویق برای حافظان قرآنی خود حافظان هستند، اضافه کرد: آمارهای ارائه شده در این راستا در استان بسیار خوب است اما با توجه به 20 سال تلاش در این زمینه در کشور، این آمارها آرام کننده و مطلوب نیستند.

آیت‏ الله خاتمی با بیان اینکه 20 سال گذشته آیت‏الله موسوی برای نخستین بار در کشور، مؤسسه دارالقرآن‏الکریم زنجان را پایه‎گذاری کرد، ادامه داد: امروز باید قدردان زحماتی که گذشتگان در زمینه قرآن در استان کشیده‎اند، باشیم.

ایشان با تاکید بر اینکه استان زنجان در حال حاضر از وضعیت و حد مطلوب مورد نظر فاصله دارد، یادآور شد: قرآن آموزان، مربیان، قاریان و ... استان زنجان قابلیت بیشتری دارند و باید در این راستا همه تلاش کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه خداوند خود حلاوت و شیرینی تلاوت و حفظ قرآن را به همه بچشاند، افزود: مسئولان نیز باید برنامه‏ریزی‎های بیشتری در زمینه برنامه‏های قرآنی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطر نشان شد: برکات قرآن در همه عرصه‎ها غیر قابل انکار است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید