امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی امروز در مراسم تکریم از سرآمدان صنایع دستی و هنرمندان، شعرا و صاحبان اثر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد فرصتها در عرصه هنرهای صنایع دستی در راستای ایجاد شغل و ترغیب نسلهای جوان برای فعالیت در این عرصه اقدام شود.

وی عنوان کرد: جذب جوانان برای فعالیت در عرصه هنرهای صنایع دستی باید در اولویت قرار گیرد تا در کنار رونق تولید این آثار هنر شاهد انتقال هنر بومی به نسلهای آینده باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نبود تقاضا و کاهش عرضه از جمله مهمترین مشکلات عرصه هنرهای دستی استان زنجان است، گفت: این مسئله در دیگر نقاط کشور نیز وجود دارد که باید در راستای رونق فروش محصولات اقداماتی انجام شود.

وی بیان کرد: با افزایش تقاضا، عرضه محصولات تولیدی نیز افزایش می‌یابد که در عرصه هنرهای دستی نیز باید با ایجاد خلاقیت‌هایی در بازاریابی وضعیت فروش این آثار را رونق دهیم.

خاتمی با بیان اینکه آمار مدارس تیزهوشان استان زنجان بالا است، گفت: یک درصد از جمعیت کشور را افراد تیزهوش تشکیل می‌دهند این در حالی است که تعداد محصلان مدارس تیزهوشان در زنجان چند درصد جمعیت استان است.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای متعددی در هر انسانی نهفته است، گفت: همه افراد دارای استعداد هستند و تفاوت بین انسانها در ایجاد شرایط و امکانات لازم برای رشد و بروز استعدادهای نهفته در انسانها است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خداوند به انسان عقل داده است تا راه و مسیر زندگی خود را تشخیص دهد، عنوان کرد: انبیاء با انسانیت انسانها کار داشته‌اند و قابلیت‌های انسان شدن هریک از افراد را با هدایت‌های خود شکوفا کرده‌اند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید