امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


افکار عمومی معیار مناسبی برای قضاوت درخصوص عملکرد شوراهاست.

افکار عمومی میزان و معیار مناسبی برای ارزیابی و قضاوت درخصوص عملکرد شوراهاست.

آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی زنجان افزود: بر اساس قاعده انتخاب مردم برای مدیریت جامعه انتخاب درستی است.
وی اظهار کرد: انتخاب مردم دارای دو مولفه اساسی است اینکه فرد انتخاب شده برای یک مقطع زمکانی از سوی مردم برگزیده می شود همچنین چنانچه انتخاب انجام شده نتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد مردم می توانند تصمیم دیگری بگیرند و این امر جلوی فساد و طغیان را گرفته و در عین حال به همه افراد و گروه ها فرصت مناسب برای ارایه نقطه نظرات مدیریتی را فراهم می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: قدرت اگر کنترل کننده ظاهری و باطنی نداشته باشد دیکتاتوری می آورد.
آیت الله خاتمی ادامه داد: قانون اساسی ایران بدون تعارف در مقایسه با قوانین سایر کشورها مترقی از پویایی قابل توجهی برخوردار است.
وی از حضور مردم در عرصه های مختلف به عنوان یکی از ظرفیت های قوانین مترقی نام برد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: افراد پیش از انتخاب از سوی مردم و حضور در شوراهای اسلامی باید نگاهی علمی به مسایل مختلف داشته باشند و از وعده های غیر واقعی و غیرقابل انجام اجتناب کنند.
آیت الله خاتمی بر لزوم اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای تاکید و تصریح کرد: در راستای خدمت به مردم هرچه نیت خالص تر و در راه رضای خداوند باشد از برکات بیشتری برخوردار خواهد شد .

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید