امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


همایش مشترک ائمه جماعت، هئیت امنا و فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج

آیت‌الله خاتمی :

آثار تشکیل بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن به خوبی در جامعه دیده می‌شود.


ظهر امروز همایش مشترک ائمه جماعت، هئیت امنا و فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد .

در این همایش آیت‌الله خاتمی  اظهار داشت: همواره خود را سرباز ولایت می‌دانم و در طول زمان حضور در زنجان نیز این موضوع را بارها تاکید کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در زنجان تنها فرمان ولایت را قبول کردم، افزود: هنگامی که ولی امر مسلمین دستور می‌دهد باید گوش به فرمان ولایت بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم که پا در رکاب ولایت هستم، خاطرنشان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری را باید مو به مو اجرا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آغاز هفته بسیج فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با ولایت فقیه و آرمان های نظام اسلامی است، افزود: تجدید میثاق برای ادامه راه ضروری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن همه باورهای دنیای شرق و غرب را بهم ریخت افزود: امام به عنوان مجتهد جامع‌الشرایط با وجود اینکه در هیچ مدرسه سیاسی درس نخوانده بود، نظام اسلامی را بر پایه دین مبین اسلام پایه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه با وجود حمایت‌های همه جانبه شرق و غرب از رژیم پهلوی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: حمایت‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر نیز رسانه‌های بیگانه نسبت به نظام اسلامی توطئه می‌کنند، خاطرنشان کرد: هر روز برنامه جدیدی علیه نظام اسلامی پیاده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی بعد از گذشت 36 سال از تاریخ انقلاب همچنان با صلابت به اهداف خود رسیدگی می‌کند، خاطرنشان کرد: اقتدار و ایستادگی ملت ایران موجب شده تا غربی‌ها به فکر مذاکره با نظام اسلامی باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نامه‌های پی در پی اوباما به مقام معظم رهبری و توسل به شاهان و ابرقدرت‌ها برای مذاکره با ایران نشان از قدرتمندی نظام اسلامی است، ادامه داد: قدرتمندی نظام در عرصه‌های مختلف موجب این فعالیت‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر غربی‌ها منطقی باشند باید ایران هسته‌ای را بپذیرند، افزود: چرا که نظام اسلامی چشم طمع به هیچ کشوری را نداشته و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز ادامه خواهد داد.

این مسئول با بیان اینکه تشکیل بسیج از دیگر برنامه‌های امام برای ادامه روند انقلاب اسلامی بود، افزود: آثار تشکیل بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن به خوبی در جامعه دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد :همکاری ائمه جمعه، جماعات، بسیج مطلوب بوده و خدمات شایانی صورت گرفته است.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت توجه به بسیج دانش‌آموزی در پایگاه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های این قشر بیشتر استفاده شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید