امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


همایش روحانیون و مبلغین

آيت الله خاتمی:
روحانیون باید روحیه وحدت مردم را بالا ببرند حضور رئیس جمهور مایه برکت و توسعه است.
به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در همایش روحانیون و مبلغین افزود: روحانیون و مبلغین در این برهه زمانی رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید وظیفه تبلیغ را به خوبی انجام دهند.

وی اظهار داشت:روحانیون باید احکام اسلامی را بیان کنند ونسبت به مقوله مهم و اعتقادی وحدت کوشا باشند و مبانی اعتقادی را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، افزود: روحانیون باید روحیه ایستادگی در مقابل استکبار را تقویت کرده و ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه باز گو کنند.

آيت الله خاتمی به ترویج و تبلیغ فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کردو گفت: مبلغین این را درسخنرانی های خود در بین مردم بیان کنند که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه است و همه در تقویت و ترویج امر به معروف و نهی از منکر سهیم می باشند.

وی تاکید کرد: روحانیون همانطور که در هشت سال دفاع مقدس خون خودشان را بالای ستوان خیمه انقلاب و ولایت فقیه نثار انقلاب کردندامروز هم باید روحانیون در این شرایط سخت که دشمن می خواهد اعتقادات فرهنگی و دینی مردم ایران را سست کند بر امر تبیلغ و موعظه تاکید ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، یاد آورشد: امروز دشمن با شگردی خاص وارد عرصه شده و تهدیدات امروز با تهدیدات آن روز فرق می مند چرا که با ترویج برنامه های ضد فرهنگی و اسلامی همچون ماهواره می خواهد اعتقادات دینی مردم را سست کند.

آيت الله خاتمی افزود: امروزه ماهواره دنیا را به یک دهکده تبدیل کرده و روستاهای کوچک همماهواره به خوبی استفاده می شود بنابراین روحانیون مردم را به معضلات و آسیبهای ماهواره آشنا کنند که ماهواره هدفش تنها بر هم زدن بنیان خانواده ها و سست کردن اعتقادات دینی و اسلامی و ارزشی است.

وی تصریح کرد: مبلغین و روحانیون این امر را تبیین کنند که تنها راه سعادت و خوشبختی توجه به قرآن و اهل بیت  (ع)است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، یاد آورشد: مردم باید با توطئه های دشمن آشنا شوند و در این میان روحانیون باید به این وظیفه خود خوب عمل کنند.

آيت الله خاتمی تصریح کرد: خدا و تنها اهل بیت  و ولایت فقیه عامل نجات انسانها است . و این امر باید در جامعه به خوبی تبیین شود.

وی به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کردو افزود: حضور ایشان در استان مایه توسعه و برکت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: روحانیون مردم را به استقبال با شکوه از ایشان تشویق کنند.

آيت الله خاتمی گفت: کار گروه هایی از مدتها پیش در حوزه های مختلف تدوین شده و خروجی آن برای استان مایه توسعه همه جانبه خواهد شد و زمینه های ترقی استان هموار خواهد شد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید