امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


قرآن بهترین پناهگاه برای هر انسانی از ناحیه خداوند در مواقع ضروری معرفی شده است

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه زنجان در همایش تجلیل از مربیان و مدیران برتر موسسات فرهنگی قرآن و عترت که در ایجرود گفت: قرآن کریم آخرین کتاب آسمانی و معجزه پیامبر اسلام(ص) است و بهترین راه که صراط مستقیم است را به ما نشان می‌دهد.

آیت‌الله خاتمی افزود: برای مسلمانان واجب است که نسبت به قرآن آشنایی داشته و قرائت، فهم و عمل به آن را از مهمترین وظایف خود بدانند.

ایشان در ادامه اظهار داشت: نصف جمعیت دنیا را زنان تشکیل می‌دهند و نصف دیگر را هم زنان به دنیا آورده و تربیت کرده‌اند، نقش اساسی زنان در مسائل تربیتی بیش از همه است و اگر این مادران، با قرآن مانوس باشند، کانون گرم خانواده تبدیل به کانون قرآنی می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: کودکانی که در این خانواده‌ها بزرگ می‌شوند، در سایه فرهنگ قرآنی تربیت می‌یابند و خوشبختانه گرایش به قرآن در این شهرستان زیاد بوده و همانگونه که قبلا نیز گفته‌ام، منطقه ایجرود از پتانسیل بالاتری نسبت به وضعیت فعلی برخوردار است.

ایشان یکی از این ظرفیت‌ها را "آموزش و پرورش" منطقه دانسته و تاکید کرد: در این چند سال، آموزش و پرورش نسبت به آموزه‌های قرآنی رویکرد مثبتی داشته است که هم برکت دنیا و هم برکت آخرت در این کار است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید