امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


آزادی حلب نتیجه مقاومت و ایستادگی در مقابل تروریسم بود

آیت الله شیخ علی خاتمی روز چهارشنبه در گردهمایی یک روزه فرماندهان و مدیران انتظامی زنجان که در سالن اجتماعات بقیه الله العظم(عج) فرماندهی انتظامی استان زنجان تشکیل شد، پیروزی جبهه مقاومت در حلب را تبریک گفت و افزود: خوشحالی ما از پیروزی جبهه مقاومت در عراق، فلسطین، یمن، لبنان و سوریه به خاطر نجات جان مسلمانان و همچنین عمق استراتژیک نظام اسلامی است.
ایشان با تاکید بر اینکه اگر مردم بدانند مقاومت و ایستادگی نتیجه بخش است بیشتر به آینده امیدوار می شوند اظهار کرد: در سایه استقامت می توان به آرمان و اهداف متعالی رسید و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید ناکام گذاشت.
آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه سوریه و عراق خاکریز اول ما است افزود: تمام تلاش رژیم کودک کش اسرائیل و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، شکست انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه زنجان تصریح کرد: آمریکا و پادشاه سعودی، برای دستیابی به اهداف ددمنش خود، بشار اسد را دعوت کرده و دست نوازش بر سرش کشیدند و وعده حل مشکلات اقتصادی و سرزمینی را دادند تا از ایران فاصله بگیرد و دولت عراق را نیز تهدید کردند که اگر با ایران ارتباط خود را حفظ کنید در این صورت کشور عراق را به سه بخش تقسیم خواهیم کرد.
امام جمعه زنجان افزود: آنها دولت عراق را نیز برای فاصله گرفتن از ایران و تفکر سیاسی آن تحت فشار قرار دادند تا از این طریق اسرائیل غاصب بتواند از امنیت کامل در منطقه برخوردار شود و برای ایجاد خاورمیانه جدید نیز تلاش وافر کردند.
امام جمعه زنجان با تاکید براینکه نتیجه مقاومت این شد که آمریکا پس از اشغال عراق به اجبار از این کشور خارج شود اظهار کرد: در سوریه نیز هرگز این فکر را نمی کردند که کار به اینجا بکشد و حال برای نجات تروریست ها دست به دامان برخی کشورها شده اند و به دفعات جلسه شورای امنیت تشکیل می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی جانانه جبهه مقاومت باعث شد تا ادبیات آنان تغییر یابد گفت: سلطه گران از افراد به عنوان ابزار استفاده می کنند و وقتی کارشان به اتمام رسید و به اهداف پلید خود دست یافتند او را دور می ریزند.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه عزتمندانه زندگی کردن هزینه دارد و ایران با تمام توان در مقابل قلدری ها و زورگویی های استکبار جهانی ایستاده است افزود: هر چه در مقابل این شیاطین مقاومت کردیم و کوتاه نیامدیم نتیجه اش را دیدیم اما با این وجود دشمن دست از اختلاف افکنی برنمی دارد و هر روز با حربه ای جدید وارد عمل می شود.
امام جمعه زنجان بابیان اینکه دشمن به فکر دستیابی به منافع خود است وگرنه دلش برای شیعه و سنی نمی سوزد و بصیرت و هوشیاری اقتضا می کند راه نفوذ دشمنان را با تدبیر و به هر طریق ممکن ببندیم اظهار کرد: گروه های تکفیری ازجمله داعش و جبهه النصره فقط ادعای مسلمانی و اسلام دارند و تا آنجا که ممکن بود مسلمانان را به خاک و خون کشیده و می کشند.
آیت الله خاتمی در بخش پاپانی سخنان خود به ماموریت های نیروی انتظامی اشاره کرد و با بیان اینکه ماموریت این نیرو بسیار سنگین است افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها پیشانی سبزپوشان نیروی انتظامی است و مردم اگر با مشکل، گرفتاری و اختلاف مواجه شوند به این مکان مراجعه می کنند تا احقاق حق کنند.
امام جمعه زنجان  با اشاره به اینکه نباید از کلانتری ها و پاسگاه ها غافل شد و توجه به این مکان ها آبرو و ارزش مجموعه نیروی انتظامی را بالا می برد اظهارکرد: اگر در کلانتری ها و پاسگاه ها در برخورد با مردم ضعف باشد به حتم به نام مجموعه نیروی انتظامی تمام می شود.
آیت الله خاتمی افزود: در شهادت برای نیروی انتظامی بسته نیست و همه شما برای حفظ امنیت و مبارزه با متجاوزان و متخلفان سینه سپر کرده اید که این قابل تقدیر است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید