امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


توسعه فعالیت های دانش بنیان نباید با پیچ و خم های اداری مواجه شود

حضرت آیتالله شیخ علی خاتمی روز شنبه در سومین مجمع جهانی کار آفرینی جوانان ایران در زنجان افزود: ارزش وجودی هر انسان به واسطه میزان کار وی مشخص می شود و کار در دین اسلام به عنوان یک تکلیف و امر واجب قلمداد شده است.
حضرت آیتالله خاتمی اظهار کرد: باید برای تامین نیاز های علمی و فناوری تلاش کنیم تا در این حوزه ها نیازمند بیگانگان نباشیم.
حضرت آیتالله خاتمی با بیان اینکه تلاش برای توسعه علم و فناوری باید با هدف نفع رسانی به جامعه انجام شود، تصریح کرد: باید از وجود جوانان که بستری برای توسعه همه جانبه کشور محسوب می شوند، در جهت بالندگی هر چه بیشتر جامعه بهره گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به وجود بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور اشاره کرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی در نتیجه رشد علمی و توسعه مراکز آموزش عالی، توجه به دانش افزایی در کشور بیشتر شده است.
ایشان با بیان اینکه ملتی که ریشه دارد، تحت سلطه و تاثیر قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: باید در تحقق توسعه پایدار تلاش کرد چرا که توسعه پایدار، زمینه قوام فرهنگ و شکل گیری تمدن ها را فراهم می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید