امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


توجه به بحث نماز در تقویت ارزش‌های دینی بسیار موثر است

حضرت آیت الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در همایش نقش نماز در بحث كاهش آسیبهای اجتماعی، افزود: خوشبختانه در استان زنجان ستاد اقامه نماز اقدامات و فعالیت های خوبی در بحث ترویج نماز انجام داده است. 

حضرت آیت الله علی خاتمی اظهار كرد: دین بدون نماز نداریم و در همه ادیان نماز وجود دارد و ائمه اطهار و پیامبران انسانها را به نماز توصیه كرده اند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیامبر اكرم (ص) آخرین توصیه شان توصیه به نماز بوده است.

امام جمعه زنجان تاكید كرد: باید الگوی خوب در نماز را مورد توجه قرار دهیم ولی امروز متاسفانه شور و شوق لازم برای نماز را ندارند و علت این امر باید بررسی شود. 

امام جمعه زنجان  افزود: تشویق جوانان به اقامه نماز با مهربانی و احترام باشد تا جوانان وارد مساجد شده و نماز را اقامه كنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: باید به نماز در مدارس بسیار توجه شود چرا كه روز قیامت باید به كم كاری در این فریضه الهی پاسخگو بود.

 امام جمعه زنجان افزود: تربیت جوان و نوجوان دینی خروجی مثبتی در آینده خواهد داشت چرا كه كشور را دانش آموزان و جوانان امروز می سازند.

امام جمعه زنجان  تصریح كرد:  توجه به بحث نماز در تقویت ارزش‌های معنوی و دینی جامعه بسیار موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از عملكرد ستاد اقامه نماز تقدیر كردو گفت: ستاد اقامه نماز برای تقویت این فریضه مهم باید برنامه‌ریزی‌های مدون و كارشناسی شده را در دستور كار قرار دهد و بایددراستان به برپایی نمازجماعت توجه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید