امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


نتیجه تعامل پلیس با مردم احساس آرامش است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در رساله، قرآن و وحی ارزشمندترین جایگاه را برای انسان پیش‌بینی کرده و در واقع بشر خلیفه خدا در زمین معرفی شده است.

ایشان با بیان اینکه خداوند انسان را حلقه متمرکز می‌داند که برای هدایت آن‌ها 124 هزار پیامبر فرستاده است، که موضوع ماموریت همه آن ها تربیت انسان بوده است، چنانکه معمار کبیر انقلاب هم فرمودند که انبیا برای تربیت انسان آمده‌اند، اضافه کرد: سؤل این جاست که این انسان که همه چی برای وی خلق شده است برای چی خلق شده است؟

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: آنچه از روایات و احادیث قدسی رسیده است، بیانگر این است که انسان شریف‌ترین مخلوق خداوند و لایق بهترین‌ها است که ذات اقدس الهی بهترین را برای انسان قرار داده است از این رو خدمت به این خلق عبادت است و ارزش دارد و قابل تقدیس است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این جلسه برای تکریم یک خدمتگزار صادقی که چهار سال در عرصه به نظم و امنیت خدمت کرده است بر پا شده است، ادامه داد: وی به عنوان افسر لایق و شایسته، مو به مو دستورالعمل‌های صادر شده توسط مافوق را اجرا کرده است که آن‌ها همه سربازی ولایت افتخار می‌کنند، چرا که تحت فرماندهی مجتهد جامع الشرایط هستند از این رو نگاه به این سلسله مراتب خدمت را شیرین کرده و جانبازی در راه، این آرمان و هدف را روان و آسان می‌کند.

ایشان با بیان اینکه سردار صالحی صادقانه در مدت چهار سال آنچه در توان داشت هزینه و مخلصانه خدمت کرده است، ادامه داد: وی آنچه که به عنوان دستورالعمل اجرایی و عملی ابلاغ شده، با همه همت خود را اجرایی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه تعامل پلیس با مردم طوری بوده است که متدینین با دیدن پلیس احساس آرامش می‌کنند، ابراز کرد: این موضوع در مورد مجرمان برعکس بوده و لرزه بر اندامشان می‌اندازد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه ما یک روزی از دنیا می رویم و تنها چیزی که ما را آرام می‌کند این است که خودمان را در خدمت به مردم غرق کنیم و این چنین بود که رهبر کبیر انقلاب که بزرگ‌ترین انقلاب را به راه‌ انداخته و به پیروزی رساند، به هنگام رفتن آنچنان آرامشی را داشت.

ایشان با تاکید بر هماهنگی و تعامل فرماندهی انتظامی استان زنجان با همه مسؤولان استان از جمله اعضای شورای تامین ادامه داد: مدیریت خوب وی موجب بهره‌مندی خانواده‌های کارکنان از خدمات شده است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید