امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


جلسه شوراي اداري استان زنجان

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 178

آيت‌الله خاتمي ظهر روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري استان زنجان با برجسته توصيف کردن سيره پيامبر اکرم اظهار داشت: اين سيره و سنت چراغ هدايت بشري به‌شمار مي‌رود.

وي اضافه کرد: سيره و سنت پيامبر گرامي اسلام يک روش کاربردي در زندگي فردي و اجتماعي بشر امروز است.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان و امام جمعه زنجان با بيان اينکه پيامبر اسلام از پنج چيز به درگاه الهي پناه مي‌برده است، تصريح کرد: ثروتي که منجر به طغيان، فقري که منجر به موجب فراموشي، هواي نفسي که منجر به غفلت، انجام فعلي که منجر به تحقير و همسايه‌اي که موجبات آزار و اذيت انسان را فراهم مي‌سازد، پنج موردي بودند که پيامبر رحمت از آنها به درگاه خداوند متعال پناه برده است.

اين مسئول با تاکيد بر مراقبت از سلامت روح به مانند جسم خاطرنشان کرد: مراقبت از سلامت روح بايد به مانند جسم مد نظر قرار گيرد.

آيت‌الله خاتمي به شيوع برخي از رفتارها مبني بر انگاره حق‌طلبي براي خود و مابقي را باطل انگاشتن ادامه داد: اين معيارها درست نيست.

وي تاکيد کرد: بايد متوجه بود که معيارهاي حق و باطل بر مبناي قرآن کريم، سيره پيامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) تعيين و مشخص مي‌شود.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان در بخش ديگري از سخنان خود به نامه مقام معظم رهبري به دانشجويان اروپايي اشاره کرد و بيان داشت: متن اين نامه مي‌تواند تلنگري براي تمام بشريت باشد.

جلسه شوراي اداري استان زنجان

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید