امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


22 بهمن باید سرمشق باشد و این سرمشق هرگز نباید فراموش شود

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: جلسات اداری
  • بازدید: 203

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امشب در دومین جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: برخی از تکرارهایی که رخ می‌دهد، خوشایند است و باید هر بار باشکوه‌تر از دفعه قبل آن را تکرار کرد.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باشکوه‌ترین روزهای تاریخ کشور در این ایام رخ داده است، گفت: آسایش امروز ما و اینکه خودمان را خادم ملت معرفی می‌کنیم، به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به به نان و نوا رسیدن افراد از محل پیروزی انقلاب مایه افتخار است، اضافه کرد: اینها همه برکت انقلاب هستند که کشور به این حجم موفقیت دست پیدا کرده است.
آیت‌‎الله خاتمی با اشاره به اینکه باید شکر نعمت انقلاب را همواره به جای آوریم، بیان کرد: کسی که توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد، همچون فردی است که از وی سلب توفیق شده است.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت کشور مرهون و مدیون تلاش امام خمینی(ره) و ایثار شهدا است، اضافه کرد: بنا به فرمایشات امام خمینی (ره) 22 بهمن باید سرمشق باشد و این سرمشق هرگز نباید فراموش شود.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه با پیروزی نظام اسلامی تفکرات دینی در جامعه حاکم شده است، تصریح کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه می‎دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل 2 ابرقدرت شرق و غرب ایستاد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر سلطه غرب و شرق پایان داد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه زمانی که انقلاب پیروز شد به صراحت اعلام شد که این انقلاب نه به شرق و نه به غرب وابسته است، اضافه کرد: به این نوع انقلاب و حکومت مردم سالاری دینی گفته می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام با صلابت و بدون تکیه بر شرق و غرب و با مردم سالاری دینی به راه خود ادامه می‎دهد، گفت: در همین سال‌ها که 37 سال از پیروزی انقلاب گذشته امسال سی و ششمین انتخابات برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان بیان کرد: باید در سخنرانی‌های مدارس تاکید بیشتری بر این موضوع وجود داشته باشند.

وی با اشاره به تحولات رخ داده در کشور در مباحث مختلف تصریح کرد: در سال 57، میزان فروش نفت در کشور 5 میلیون و نیم بشکه نفت فروخته می‌شود .

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون میزان فروش نفت تنها به 300 بشکه رسیده است، گفت: با جمعیتی که هم اکنون کشور دارد و با قیمتی که نفت فروخته می‌شود، می‌توان متوجه شد که چقدر شرایط کشورداری در این مدت تغییر پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ایران در مقابل شش قدرت جهانی با اقتدار پای میز مذاکره نشسته است، اضافه کرد: باید نعمت جمهوری اسلامی را قدر بدانیم و متوجه این امر باشیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم.

وی با اشاره به حجم وسیع و بالای گازکشی، برق و آب در روستاهای کشور اضافه کرد: باید این دستاوردها و خدمات ارائه شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع‌رسانی شود و فرمانداران در بیان این موضوعات نقش بسزایی دارند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید