امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


دیدار با بسیجیان اصناف استان

امام جمعه زنجان :

بورس بازی، پتروشیمی زنجان را دچار عقب ماندگی کرد.



آیت الله علی خاتمی در دیدار با بسیجیان اصناف استان، با اشاره به اینکه راه اندازی پتروشیمی زنجان به اقدام بزرگی نیاز دارد، افزود: متاسفانه اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه در سالهای گذشته عقب ماندگی این استان را فراهم کرد.

وی یادآوری کرد: اتمام پتروشیمی زنجان به یقین تحولاتی را در اقتصاد استان بوجود می آورد.

آیت الله خاتمی، سهامداران واقعی پتروشیمی زنجان را اقشار مختلف مردم بیان کرد و گفت: برخی از سهامداران با برداشت منابع لازم این پروژه بدون آنکه خللی در سرمایه خود بوجود آورند اقدام به بورس بازی کردند.

وی ابراز کرد: متاسفانه اقدامات برخی ها، سهام داران این پروژه را که 100 هزار نفر از اقشار مختلف مردم را شامل می شود و با هزاران امید و آرزو سرمایه گذاری کرده بودند، متضرر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقداماتی مهم از سوی مسوولان کشوری و استانی در رفع مشکلات پتروشیمی زنجان انجام گرفت که روزنه های را موجب شده است.

وی در ادامه به فعالیت های اصناف این استان اشاره کرد و گفت: بررسی انجام گرفته بیانگر آن است که برخی از اقلام و کالاهای مورد نیاز در این استان گران تر از استانهای دیگر عرضه و به فروش می رسد.

آیت الله خاتمی، ورود واسطه ها و کسب سودهای کلان را از جمله علل مهم افزایش قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم این استان ذکر کرد و گفت: بر این اساس برخی کالاها در این استان با قیمت 20 درصد بیش از سایر استانهای دیگر خرید و عرضه می شود و به عبارتی گران فروشی رخ می دهد.

وی تشکیل کار گروه اقتصادی را اقدامی مهم و اثر گذار در مبارزه با گرانفروشی و مسائل ناشی از آن عنوان و اظهار کرد: با وجود اقدامات مفید و موثر در این کارگروه برخی از مشکلات لاینحل باقی مانده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: عدم تناسب بین عرضه و تقاضا سوء استفاده و فسادهای احتمالی را افزایش می دهد که برای این معضل چاره جویی های لازم انجام شود.

وی بر فعالیت هدفمند و فعالانه اصناف این استان بیش از گذشته تاکید کرد و گفت: بسیاری گروهها و فعالان اقتصادی این استان مانند هیات های مذهبی و خیریه ها بدون توجه به بودجه های دولتی فعالیت می کنند که توجه اصناف به این موضوع مهم ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه بازاریان در قبل و پس از پیروزی انقلاب نقش بارزی در کشور داشتند، گفت: فضا و فعالیت های اصناف متفاوت از دیگر بخش هاست که این مهم دلیل بهره گیری از حال وهوای معنویت است.

وی ابراز کرد: اکنون فعالیت عده ای، در پاساژ و خیابان ها شهر با آبرو و حیثیت بازاریان که با اعتماد کار می کنند بازی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: این موضوع در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح و تذکر های لازم داده شده که در صورت بی توجهی برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت.

گزارش تصویری مرتبط :

مراسم دیدار با بسیج اصناف

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید