امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


واقعه عاشورا هرگز فراموش نمی شود

آیت الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در مراسم عزاداری ایام محرم در استانداری زنجان، افزود: ماه محرم رنگ و بوی خدایی دارد و فضای ماه محرم باید فرصتی برای تربیت انسانهایی باشد که هیات من الذله سر می دهند.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: منطق امام حسین(ع) در روز عاشورا به عنوان یک فرهنگ جاری و ساری در رگ های فطری و حیاتی  جامعه است و عاشورا یک حادثه  و واقعه نیست بلکه یک فرهنگ در حیات بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دلهای ما کانون امام حسین(ع) ویاران باوفایش است و باید راه این شهیدان را ادامه بدهیم تا عزتمند باشیم.

آیت الله خاتمی بر رمز ماندگاری عاشورا اشاره کرد و یاد آورشد:  واقعه عاشورا هرگز فراموش نمی شود و ماندگار است و روز به روز تازگی دارد و این واقعه عزت شیعیان را به دنبال دارد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: گذشت زمان همه چیز را کهنه می‌کند و حوادث نیز با گذشت زمان مورد فراموشی قرار می‌گیرند ولی واقعه کربلا هرگز فراموش نمی شود و  بیش از هزار و ۴۰۰ سال از واقعه عاشورا می گذرد ولی همچنان ماندگار بوده است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید