امروز سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 - Tue 04 23 2024

منو


روابط عمومی باید ذوق هنری داشته باشد

 

امام جمعه زنجان : روابط عمومی باید رابطه مستقیم با مدیر مجموعه و آگاهی جامعی به کل برنامه مجموعه داشته باشد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با هیأت مؤسس خانه روابط عمومی استان زنجان اظهار کرد: به لحاظ گستردگی جوامع، زندگی ماشینی و بروکراسی اداری ضرورت وجود روابط عمومی در جامعه به عنوان یک علم و تخصص احساس می‎شود.

ایشان با اشاره به اینکه بیشترین بخش مسئولیت‎های هر سازمان به عهده روابط عمومی است، گفت: با توجه به مکانیزم موجود هر سازمان، هر مجموعه‎ای نیازمند یک فرد به عنوان روابط عمومی است.

امام جمعه زنجان با تاکید به اینکه افراد توانمندی باید در روابط عمومی فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: روابط عمومی باید رابطه مستقیمی با مدیر مجموعه و آگاهی مستقیم به کل برنامه مجموعه داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه جبهه قابل رویت یک مجموعه را روابط عمومی تشکیل می‎دهد، ابراز کرد: روابط عمومی برای هر مجموعه‎ای درب جبهه است و شکوه، هنر، ذوق و عظمت مجموعه را نشان می‎دهد.

ایشان با بیان اینکه فردی که در این مسؤولیت ایفای نقش می‎کند باید ذوق هنری داشته باشد، ادامه داد: مقوله هنر نیز باید به این رشته اضافه شود.

امام جمعه زنجان در مورد تاثیر روابط عمومی در جامعه و نگاه جامع به این تشکل گفت: روابط عمومی می‌تواند اطلاعات امیدوار کننده، واقع بینانه و گاهی توام با راه حل به جامعه منتقل کند.

ایشان بخش اول وظایف روابط عمومی را بخش خبررسانی عنوان کرد و افزود: در خبر "صداقت" اصل نخست است و خبر باید با عبارات امیدوارکننده منتقل و آینده را روشن نمایان کند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید