امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


رسيدگي به امور نيازمندان و فقرزدايي وظيفه همگاني است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی کمیته امداد و کارکنان این نهاد در استان ضمن تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی در طول 38 سال گذشته اظهار کرد: این نهاد از یادگاران ارزشمند امام راحل است.

ایشان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی در مدت زمان فعالیت خود خدمات متعددی را در حمایت از محرومان ارائه کرده است، گفت: فقرا ولی‌نعمتان ما هستند و باید در زمینه کمک به محرومان اقدامات بیشتری انجام شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رسیدگی به امور فقرا وظیفه همگان است، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی خدمات متعددی را در امر محرومیت‌زدایی انجام داده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ارتباط مطلوب ائمه جمعه و کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: رسیدگی به امور نیازمندان و فقرزدایی وظیفه همگانی است، از همین رو همکاری‌های خوبی در این زمینه با کمیته امداد انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 900 طلبه خواهر و برادر داریم، افزود: باید از این ظرفیت استفاده لازم به عمل آید.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به فعالیت مطلوب دبیرخانه شورای زکات در امر جمع‌آوری زکات اشاره کرد و گفت: طبق آموزه‌های دینی، فقرا در اولویت مصرف زکات هستند، از همین رو باید سهم فقرا از زکات در استان نیز بیشتر شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید