امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


بیداری اسلامی منطقه آمریکا را به هراس انداخته است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امشب در جمع مردم بوئین زهرا اظهار کرد: طی دهه فجر شاهد اجرای برنامه‌های مختلف در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: رهبری موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم نیز از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بودند، بیان کرد: صنف کارگر، دانشگاهی، صنف بازاری، صنف کارمندی و ... همه و همه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همکاری همه مردم پیروز شد، تصریح کرد: باید عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نسل دوم انقلاب نیز در جنگ نقش بسزایی داشتند، گفت: نسل سوم و چهارم نه از جنگ و نه از پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعی ندارد و باید این موضوع به درستی برای آنها تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه باید پاسخ منطقی و علمی به نسل جوان درباره انقلاب اسلامی داده شود، اضافه کرد: ما سابقه تاریخی درخشان با مدنیت 8 هزار ساله داریم که باید این موضوع را برای نسل جوان تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه اروپا با تمام تلاش خود تنها 2 هزار سال پیشینه دارد، گفت: باید به پیشینه تاریخی کشور افتخار کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در زمان جنگ فشار بسیاری بر کشور تحمیل شد، تصریح کرد: در آن زمان حمایت‌های زیادی از صدام برای مقابله با کشور صورت می‌گیرد.

خاتمی با اشاره به اینکه با وجود وضعیت موجود حتی یک وجب از خاک کشور نیز به دست دشمن نیفتاد، بیان کرد: ما به خاک کسی چشم نداریم و از اول انقلاب نیز اجازه نداد‌ه‌ایم، کسی حتی وجبی از خاک کشور را جدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برای آمریکا بیداری اسلامی خطرناک است، گفت: همین بیداری اسلامی است که آمریکا را به هراس انداخته است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در آن زمان چیزی به نام صنعت و یا اقتصاد معنی نداشت، تصریح کرد: قبل از انقلاب حتی داشتن جاده آسفالت نیز آرزویی دور و دراز به نظر می‌رسید.

خاتمی با اشاره به کودتاهای رخ داده در راستای ضربه زدن به کشور طی 37 سال گذشته بیان کرد: هدف انقلاب احیای دین و عدالت بود و این امر نیز برگرفته از قرآن بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در روزهای جنگ حتی پوکه موشک نیز وارداتی بود، گفت: امروز بسیاری از جنگ‌افزارها را خودمان می‌سازیم.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی موجب پیروزی کشورمان در دوران انقلاب و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس شد، افزود: هم اکنون نیز باید یکپارچه و متحد در مقابل دشمنان بایستیم و نباید برخی از اختلافات جزئی داخلی موجب شود که اتحاد خود را از دست دهیم.

آیت الله خاتمی مثلث شوم منطقه را آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی اعلام کرد و گفت: اگر چند پاسدار ایرانی سربازان آمریکایی را دستگیر کردند، این قدرت و اقتدار به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده‌است و باید قدردان آن باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید