امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


در حوزه فناوری های نوین ارتباطی باید تولید کننده باشیم



آیت الله خاتمی روز یکشنبه به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی در دیدار با کارکنان مخابرات استان با اشاره به اینکه هم اکنون رشد فناوری های نوین ارتباطی لحظه ای و به عبارتی انفجار اطلاعات در این بخش حاکم شده است، افزود: محصولات متعدد و متنوعی در حوزه مخابرات و ارتباطات تولید و به بازار عرضه می شود و اغلب مردم از آنها استفاده می کنند.

وی یادآوری کرد: دنیا درحوزه ارتباطات و فناوری نوین در حال پیشرفت است و ایران اسلامی نیز باید همگام و پیشگام در این مسیر حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیشرفت دنیا در حوزه ارتباطات به قدری شتابان است که نمی توان گفت متوقف شوید تا به شما برسیم، ادامه داد: برای توسعه و رشد در این حوزه باید بیش از گذشته تلاش و کوشش کنیم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی راه میان بر دستیابی به موفقیت های حوزه ارتباطات و فناوری نوین را نهضت نرم افزاری بیان کردند و در ظاهر می توان گفت گامهایی برای تحقق این امر توسط متولیان برداشته شده، اما کافی نیست.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: هنر خوب دیگر آن است که از ابزارهای خوب در دنیای حوزه فناوری های نوین ارتباطی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

آیت الله خاتمی توجه به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را نیز گامی مهم در راستای تولید داخل در این بخش عنوان کرد و گفت: توجه به این موضوع در دیگر بخش های جامعه نیز اثر گذاری بهتری را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه با بهره گیری از تجربه، دانش کافی و توانمندی متخصصان امر می توان به موفقیت های بزرگی در این حوزه نایل شد، اظهار کرد: با تلاش، همت و پشتکار فراوان می توان کارهای بی بدیلی را در این حوزه رقم زد.

امام جمعه زنجان ادامه داد: اجرای عدالت در نظام اسلامی یک فاکتور مهم و اساسی به شمار می رود و این مهم توانسته دسترسی مردم در شهرها به ویژه مناطق روستایی را به امکانات مورد نیاز بیش از گذشته تسهیل کند.


** کار مفید در ایران 20 دقیقه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یکی از چالش های مهم کشور را عریض و طویل بودن سیستم کاری سازمان ها بیان کرد و گفت: این موضوع با معیارهای دنیا قابل قبول نیست، این در حالی است که در کشورهای جهان سوم و حتی کشورمان این موضوع متداول شده که هر فارغ التحصیلی انتظار دارد بعد پایان تحصیلات شغل دولتی داشته باشد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: برآوردها نشان می دهد عمر مفید کار در ایران 20 دقیقه است و این موضوع چندان خوشایند نیست.

وی خرید خدمت را از راه های رفع مشکلات این بخش اعلام کرد و گفت: رییس جمهوری نیز این موضوع را در حوزه آموزش و پرورش مطرح کردند.

امام جمعه زنجان همچنین لزوم تکریم مراجعه کنندگان و اخلاق مداری کارمندان

را یادآور شد و خاطرنشان کرد: کارمندان دولت در سال های نخست خدمت خود در دستگاه های اجرایی اخلاق خوبی با مراجعه کنندگان دارند اما با گذشت زمان بد اخلاقی آنها افزایش می یابد.

بیست و هفتم اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی شایسته است تا با شناساندن اهمیت ارتباط به عنوان محرک های نوآوری در عصر فناوری های اطلاعاتی و معرفی نقش و جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها به عنوان پایش گر افکار عمومی، بیش از پیش بر اهمیت این نهاد حیاتی تاکید شود.

گزارش تصویری :

  • IMG_0830 [1600x1200]
  • IMG_0831 [1600x1200]
  • IMG_0833 [1600x1200]
  • IMG_0835 [1600x1200]
  • IMG_0837 [1600x1200]
  • IMG_0843 [1600x1200]
  • IMG_0846 [1600x1200]
  • IMG_0851 [1600x1200]

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید