امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


نیروی انتظامی از نظر تاکتیک، تکنیک و ماموریت مجموعه فعالیت خوبی دارد

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول هستند که تا شخص آنها را دارد، قدرش را نمی‌داند.

ایشان با اشاره به اینکه نداشتن سلامتی موجب می‌شود که نظم زندگی انسان به هم بریزد، افزود: اگر سلامتی نباشد انسان از انجام هیچ کاری لذت نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان با اشاره به اینکه دیگر موضوع مورد توجه در زندگی بحث امنیت است، اضافه کرد: حتی اگر سلامتی باشد و امنیت نباشد، انسان زندگی خوبی نخواهد داشت و نمی‌تواند از سلامتی استفاده لازم را ببرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در همه کشورها یکی از فاکتورهای مهم در ادامه حیات سیاسی‌شان امنیت است، افزود: کشور ما نیز همینطور است و نیاز به امنیت دارد که خوشبختانه کشور ما امن است.

ایشان با اشاره به اینکه اهمیت بودن یک چیز زمانی مشخص می‌شود که آن را نداشته باشیم، تصریح کرد: اگر نبود امنیت و سلامتی ترسیم شود، متوجه خواهیم شد که این دو چیز چقدر مهم و حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان در ادامه با اشاره به وظایف نیروهای مسلح در قانون اساسی افزود: نیروی انتظامی وظیفه امنیت داخلی و مرزها را عهده‌دار است و این یک واقعیت است که ما امروز به عنوان یک انقلاب بزرگ، به صورت مستقل فعالیت داریم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه این نوع تفکر دارای دشمنانی است، تصریح کرد: افرادی که با این  تفکر مشکل دارند، کسانی هستند که منافع آنها با استقلال ایران به خطر می‌افتد.

ایشان با اشاره به اینکه دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران به روش‌های مختلف وارد می‌شود و به دنبال ناامن نشان دادن ایران است، افزود: دشمن هر تحرکی در ایران را با ناامنی مرتبط می‌داند و در تلاش برای پررنگ کردن این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان با اشاره به اینکه ایجاد مشکل در استقلال کشور و همچنین در مشکل بودن مردم از نظر معیشتی از دیگر اهداف دشمن برای ضربه زدن به کشور است، گفت: اما هدف غایی و نهایی دشمنان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن زمانی دید که توان از بین نظام جمهوری اسلامی را ندارد، به دنبال تغییر رفتار در کشور افتاد، افزود: برای مقابله با این موضوع باید انقلابی رفتار کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت مهم است، افزود: بدون امنیت، زندگی روزمره‌ مردم و فعالیت‌های علمی، دانشگاهی، اقتصادی و اداره‌ کشور امکان‌پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان در ادامه به فعالیت مطلوب نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی از نظر تاکتیک، تکنیک و ماموریت مجموعه فعالیت خوبی داشته است.

{gallery}phocagallery/didarha/1396/7/naja/gallery}

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید