امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، معاونین و مسئولین ستاد بازگشایی

امام جمعه زنجان :
ارتقاء کیفیت آموزشی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
در آستانه بازگشایی مدارس ، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ، معاونین و مسئولین ستاد بازگشایی مدارس با حضرت آیت ا... خاتمی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار کردند .
امام جمعه زنجان ، در این نشست صمیمی ضمن تشکر از زحمات متولیان تعلیم و تربیت ، آموزش و پرورش را مهمترین رکن توسعه کشور دانسته اظهار داشت : ارتقاء کیفیت آموزشی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و با توجه به استعداد و قابلیت های استان زنجان ، می توان قدم های بالاتری در این زمینه برداشت. امام جمعه زنجان ، آموزش و پرورش را دو بال رشد و بالندگی جامعه دانست و توجه توامان به هر دوزمینه آموزش و پرورش را مهم دانست و افزود : باید در کنار آموزش به پرورش دانش آموزان هم توجه  جدی شود.
نماینده ولی فقیه در استان ، بر توجه بیش از پیش به اقامه نماز در مدارس تاکید کرد و اظهار داشت : مدیران مدارس باید بصورت عملی ، دانش آموزان را به اقامه نماز ترغیب و تشویق نمایند.
حضرت آیت ا... خاتمی ، آموزش و پرورش را مهمترین و حساس ترین دستگاه مدیریت دانسته ، گفت : الحمدلله عملکرد آموزش و پرورش خوب بوده است . وی بر استفاده مطلوب و با تدبیر از نیروی انسانی و اجرای دقیق قوانین و مقررات برای ساماندهی مطلوب  نیروی انسانی تاکید کرد.
در ابتدای این نشست نیز ، مدیرکل آموزش و پرورش استان ، گزارشی از روند آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس ارائه نموده و مهمترین هدف آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید را ، کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامه ها دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید