امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو


منابع انسانی به خوبی مدیریت نشده است

آیت‎الله شیخ علی خاتمی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان و مسؤولان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: یکی از نگاه‎های وسیع امام خمینی (ره) در تشکیل جمهوری اسلامی،برنامه‎ریزی برای خلاء‌های ایجاد شده از گذشته بوده است.

ایشان با اشاره به اینکه در همان روزهای نخست که موضوع شهدای انقلاب و شهدای ترور مطرح شد، امام راحل فرمان تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند، تصریح کرد: پس از آن کمیته امداد در راستای محرومیت‎زدایی و به دنبال آن حساب 100 امام خمینی (ره) در کشور تاسیس شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل (ره) برای شکل‎گیری نهادهای قانونی در راستای تثبیت انقلاب اسلامی بسیار عجله داشتند، اضافه کرد: نخستین موضوع در این زمان، انتخاب شیوه حکومت و مسأله دیگر هم قانون اساسی بود.

آیت‎الله خاتمی پس از این دو موضوع، امام خمینی (ره) برای اجرایی شدن نهادهای قانونی مطرح در قانون اساسی سعی داشتند که به دنبال آن، این نهادها جای خود را پیدا کردند، یادآور شد: اصل انقلاب اسلامی برای دشمنان خوشایند نبوده و اقدام به مانع تراشی کردند.

ایشان با تاکید بر اینکه دشمنان تصور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی اینگونه دوام آورد، ادامه داد: پیش‎بینی آمریکا این بود که همه چیز پس از سه ماه پایان می‎یابد در حالی که امسال انقلاب اسلامی با همه توطئه‎هایی که علیه آن شد، وارد سی‎ونهمین سالگرد خود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بخشی از این توطئه‎ها، داخلی و به دلیل سوء مدیریت‎های مدیران و مسؤولان داخلی بوده است، اظهار کرد: یکی از پاشنه آشیل‎های ما، کارمندان دولتی است.

آیت‎الله خاتمی با بیان اینکه کار مفید هر کارمند در طول سال، 20 دقیقه محاسبه شده است، اضافه کرد: این خروجی متناسب با تعداد ورودی نیروی کار به سیستم اداری نبوده است.

ایشان با بیان اینکه ماهانه بالغ بر 45 میلیارد تومان یارانه در استان زنجان به مردم پرداخت می‎شود، تصریح کرد: اگر فقط نیمی از جمعیت استان یارانه خود را دریافت نکنند، سالانه بیش از 200 میلیارد تومن برای پروژه‎های عمرانی در استان تزریق می‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در مدیریت منابع انسانی به خوبی عمل نشده است، یادآور شد: هر کسی که فارغ‎التحصیل می‎شود از دولت شغل طلب دارد و این یکی از بزرگ‎ترین مشکلات کشورهای جهان سوم به شمار می‎رود.

 آیت‎الله خاتمی با بیان اینکه بسیاری از بخش‎ها ضرردهی دارند اما زیر بار اجرایی کردن اصل 44 نمی‎روند، افزود: مگر می‎شود یک نفر در چند شرکت عضو هیأت مدیره باشد.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید