امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


مردم باید در زمینه نقش بیمه و اهمیت آن در فرآیند درمان آگاه شوند

 

 

 

 

مدیرکل بیمه سلامت استان با حضور در دفتر آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با ایشان  دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار که با حضور تعدادی از رؤسا و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برگزار شد، آیت‌الله خاتمی با آرزوی توفیق در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و بیمه شدگان، گفت: باید در سیستم شما یادآوری مسؤولیت‌ها مدام باشد و در این رابطه دقت نظر بیشتری باید داشته باشید.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه همکاری با مدیریت جدید در هر مجموعه‌ای و به ویژه اداره کل بیمه سلامت باید نهادینه شود و این موضوع باید بدون توجه به علایق و سلایق شخصی باشد، افزود: مردم باید توسط اداره بیمه سلامت در رابطه نقش بیمه و اهمیت آن در فرآیند درمان روشنگری شوند و این نیازی است که حتما باید با دقت و توجه بالا به انجام برسد.

 ایشان با اشاره به اینکه که دید عمومی نسبت به وظایف و عملکرد سازمان بیمه سلامت باید ارتقا پیدا کند، گفت: بنابراین مردم را باید نسبت به وظایف بیمه سلامت و خود آنها و همین طور حقوق متقابل آگاه و روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر و نظارت عالی‌تر بر عملکرد پزشکان، آن را مانند کتابی ننوشته و نخوانده عنوان و اضافه کرد: نظارت باید اثرگذار و مفید به فایده باشد و صرفا نظارت و گزارش دادن بدون تاثیر گذاری مثبت و تغییر روش‌های غلط امری بی‌فایده بوده و زمانی می‌توان آن را سودمند دانست که پزشکان و طرف‌هایی که نظارت شده و تذکر گرفته‌اند آن را پذیرفته و تغییر روش دهند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: بنابراین باید به سمتی حرکت کرد که این نظارت نتایج سودمند و ملموسی داشته باشد.  

امام جمعه زنجان با تایید سخنان مدیر کل بیمه سلامت مبنی بر این موضوع که همه مردم در یک اندازه نیازمند دریافت خدمات درمانی رایگان نیستند و بیمه سلامت همگانی نیز مانند یارانه‌ها باید مختص اقشار کم برخوردار باشد، افزود: باید این موضوع با دقت زیاد بررسی و تفکیک شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به میزان پرداختی یارانه‌ها به مردم گفت: در حال حاضر ماهانه مبلغی در حدود 45 میلیارد تومان در همین استان زنجان به جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری پرداخت می‌شود، آیا به واقع همه این جمعیت نیازمند این پول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: در رابطه با بهره‌مندی از خدمات بیمه درمانی رایگان نیز اصل مذکور صدق می‌کند.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید