امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


دوران دفاع مقدس نمونه ای از فرهنگ ایستادگی است

 

آیت الله خاتمی شامگاه شنبه در دیدار با کار کنان آمادگاه ارتش، انقلاب اسلامی با حضورملت دلیر و شجاع ایران به ثمر رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: دوران مقدس نمونه ای از فرهنگ ایستادگی است چرا که مردم و رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست نا اهلان بیفتد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: به برکت انقلاب  و وجود مردمی ولایی و وجود نیروهای نظامی که تربیت انقلابی و فرهنگ انقلابی داشتند  رزمندگان به مقاومت تشویق شدند.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت انقلابی و اتکا به خداوند اشاره کرد و گفت: هر جایی  که حرکت انقلابی و توکل به خدا کردیم موفق و توسعه پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: وجود رهبری، ایمان و حضور مردم در صحنه عامل پیروزی انقلاب بود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه الله اکبر رمز پیروزی انقلاب اسلامی و استقامت ملت ایران در این مسیر است، گفت: باید راه انقلاب با توکل به خدا و اطاعت از رهبری و روحیه انقلابی تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب تمام تهدیدهای دشمنان این نظام را خواهند داد.

آیت الله خاتمی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منزله بیعت مجدد با میراث‌دار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) و اطاعت از رهبری است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید