امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


ورزش باید در سنین نوجوانی مورد توجه باشد

آیت‌الله شیخ علی خاتمی یکشنبه‌شب در دیدار با معاون وزیر ورزش جوانان اظهار کرد: خوشبختانه در استان ارتباط خوبی با مجموعه ورزشی وجود دارد.

ایشان با اشاره به اینکه ورزش یک واقعیت غیر قابل انکار است که نمی‌توان آن را کنار گذاشت، تصریح کرد: در معادلات سیاسی نیز ورزش یکی از پل‌های ارتباطی در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ورزش به صورت کاملاً کارشناسی شده، گفت: ادغام ورزش و جوانان نشان از اهمیت این موضوع است، اما بحث بازتاب وقایع بخش ورزش موجب شده، احساس شود که جوانان در سایه قرار گرفته است.

ایشان با اشاره به اینکه امسال تعداد افراد که پارسال یا امسال مدال‌های خود را به مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تقدیم کرده‌اند، افزایش یافته است، تصریح کرد: این امر اتفاق و نشانه خوبی است و بسیار ارزشمند است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به هیجانات ورزش به ویژه ورزش فوتبال گفت: وجود هیجانات بسیار در ورزش نشان‌دهنده این است که در بخش ورزش کار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تقدیم مدال به رهبر و سجده شکر داشتن بسیار ارزشمند است، افزود: باید در این زمینه بیشتر کار کرد.

آیت‌‎الله خاتمی با تأکید بر بها دادن به ورزش دانش‌آموزی افزود: اعتقاد به این دارم که ورزش باید در سنین نوجوانی مورد توجه باشد، چراکه قهرمان نیز از همین سنین تربیت می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اهمیت ورزش در بین بانوان نیز حس شده و این قشر نیز فعالیت خوبی در بحث ورزش دارند، گفت: باید از سیاسی شدن آینده ورزش جلوگیری شود، البته نه اینکه سیاسی نباشد، بلکه نباید ورزش نباید رنگ این حزب و آن حزب را به خود بگیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید