امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیازهای زنجان

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان بر ضرورت برنامه ریزی و ارائه آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیازهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیازها، سیاست‌های اشتغال و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ایشان ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه مدیر کل سابق فنی و حرفه‌ای استان زنجان، گفت: امروزه در جهان سوم تحصیلات آکادمیک بالاست ولی کمبود مهارت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در این راستا دو معضل وجود دارد، نخست آنکه افرادی که تحصیلات آکادمیک دارند مسلط به بحث‌های تئوری هستند و فاقد مهارت هستند و دوم اینکه فارغ‌التحصیلان روحیه پشت میزنشینی داشته و فاقد روحیه کارآفرینی و نوآوری هستند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: مسؤولان آموزش فنی و حرفه‌ای با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز استان همت گمارند و از روزمرگی فاصله بگیرند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید