امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


دیدار با مدیران دستگاههای فرهنگی استان

آيت الله خاتمي:
سلامتی روحی فرزندان مورد توجه خانواده ها باشد.
آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه در جمع مدیران دستگاههای فرهنگی استان،فرمود: توجه و تقویت ارزشهای دینی در جامعه باعث کاهش آسیبهای اجتماعی می شود که در این میان مدیران دستگاههای فرهنگی رسالت بزرگی بر دوش دارند.
با بیان این مطلب افزود: امروزه فاصله میان نسل ها به صورت روز افزون در حال گسترش یافتن است.
وی یادآورشد: همین افزایش شکاف میان نسل ها، مانع از آن می شود که والدین و فرزندان همدیگر را درک کنند.
آیت الله خاتمی بر لزوم خودداری از تلاش برای یافتن مقصر اصلی ناتوانی در برقراری ارتباط موثر میان والدین و فرزندان تاکید و اظهار کرد: باید مشکلات این بخش شناسایی و برای مرتفع سازی آنها تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسوولان و والدین باید واقع بینانه به مشکلات موجود بنگرند، دلسوزی بیش از اندازه آنان را زمینه ساز ایجاد مشکل برای رشد شخصتی کودکان عنوان کرد.

وی بر لزوم ارتقای آگاهی و اطلاعات خانواده ها در زمینه مسایل تربیتی تاکید و خاطرنشان کرد: والدین در کنار تلاش برای حفظ سلامتی جسمی کودکان باید رشد روحی و روانی وی را نیز مد نظر قرار داده و برای حفظ سلامتی آن اقدام کنند.

آیت الله خاتمی به تنها و بی دفاع بودن نسل جوان جامعه کنونی اشاره کرد و خواستار حمایت عملی مسوولان و خانواده ها از این قشر جامعه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه فقط مسوولان متولی حمایت از جوانان نیستند، بر لزوم ورود خانواده ها، سیاستگزاران فرهنگی و اجتماعی جامعه به حوزه حمایت عملی از جوانان و برنامه ریزی برای دریافت خروجی قابل قبول از این قشر جامعه تاکید کرد.

وی خانواده، آموزش و پرورش و دولت را متولی اصلی رسیدگی به امور جوانان و فرزندان جامعه عنوان کرد و از عدم رضایت هر سه گروه از نتایج به دست آمده حاصل از اجرای برنامه ریزی ها خبر داد.

آیت الله خاتمی بر لزوم آشنا سازی فرزندان با مشکلات روز جامعه تاکید کرد و خوستار مانوس سازی آنان با قرآن و ارزشهای اسلامی شد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید