امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


طرح‌های بهسازی و مقاوم‌سازی مناطق مسکونی زنجان عملیاتی شوند

حضرت آیت‌الله علی خاتمی امروز در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توجه ویژه به مسکن محرومان و بهسازی و مقاوم‌سازی روستاها و به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.

ایشان با بیان اینکه حوادث رخ داده در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنقدر سریع بود که فرصت کافی برای ارائه خدمات به محرومان و اقشار ضعیف جامعه فراهم نشد، تصریح کرد: علت کم‌توجهی به این موضوع مهم نیز مربوط به جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران، محاصره اقتصادی، بایکوت سیاسی، توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان، تحریک گروهک‌ها و قومیت‌ها بوده است که به معنای واقعی کلمه اجازه عملیاتی کردن اهداف مورد نظر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دادند.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: البته امروز جنگ هشت ساله پایان یافته و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اراده و قدرت الهی و مستحکم خود و با وجود تمامی محدودیت‌ها توانسته است به مدارج علمی رفیعی دست یابد.

ایشان ضمن تاکید بر لزوم توجه به بهسازی و مقاوم‌سازی مناطق مسکونی در شهرها و روستاهای استان زنجان عنوان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که مباحث و موضوعات مربوط به خدمات‌رسانی به مردم را با سرعت هر چه بیشتری پیگیری کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: بیش از 20 سال است که مقام معظم رهبری اولویتهای هر سال را به عنوان شعار آن سال اعلام می‌کند تا مردم و مسئولان را به سمت رونق و آبادانی کشور جذب کند.

ایشان با بیان اینکه در سالهای اخیر رهبر معظم انقلاب شعار سال‌ها را در قالب شعار اقتصادی عنوان می‌کنند، افزود: برای عملیاتی کردن منویات رهبری ضروری است تا دولت و سایر قوا همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

امام جمعه زنجان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای منتسب به امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: برای رشد و تعالی کشور و استان زنجان باید از تمامی فرصتهای اطراف خود نهایت بهره را ببریم.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید