امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


وجود 4 میلیون کارمند برای کشور 70 میلیونی زیاد است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه با مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار کرد: بهترین موفقیت‌ها در عمل است که شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در این زمینه نیز بسیار جدی است.

وی با اشاره به تعطیل بودن 25 درصد از کارخانجات زنجان اضافه کرد: بقیه نیز بین 40 تا 60 درصد فعال هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وضعیت استان در مقایسه با استانی همچون اصفهان مطلوب است، تصریح کرد: باید وضعیت فعلی رصد شده و سه ماه بعد گزارش دهیم که در زمینه تحقق شعار سال چه اقدامی انجام داده‌ایم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نباید اقدامات و ارائه گزارش منتهی به پایان سال برسد، اضافه کرد: اقدام و عمل یعنی به صورت فصلی اقدامات مربوط را انجام داده و برای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مشکل برخی از کارخانجات در حضور رئیس کمیسیون صنایع و معدن مجلس بیان و مطرح شد، افزود: در حال حاضر وزارت صنایع و معدن، ادغام شده سه وزارتخانه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌ها در زمینه صنایع تبدیلی تلاش کرد، گفت: ایجاد این صنایع نیازمند بازار است به گونه‌ای که قبل از فعالیت باید بازار را فراهم کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه صنایع بزرگ تولید می‌شود، اما عرضه نیست و بازار وجود ندارد، گفت: باید بازار باشد و چرخه تولید و عرضه رعایت شود.

وی با تأکید بر افزایش همت در بهبود وضعیت استان اضافه کرد: در این زمینه باید زمینه‌هایی برای ایجاد مناطق صنعتی در زنجان فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های منطقه غرب استان گفت: مناطق برخوردار استان نیز کاملاً برخوردار نیستند، اما تا حدودی به این منطقه رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش قیدار، بزینه رود و گرماب در معرض آسیب هستند و مشکلات آب پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: در این مناطق نیز در اقلیم تغییراتی ایجاد شده و منجر به ایجاد مشکلاتی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به میزان بارندگی و وضعیت آب و هوایی استان زنجان اضافه کرد: امیدواریم در زمینه صنایع تبدیلی، روستایی و کوچک اقدامات لازم از استعدادهای زنجان استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه با وجود گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم در کشاورزی به مرحله خوبی نرسیده‌ایم، بیان کرد: در زنجان برای کشاورزی آب زیادی مصرف می‌شود که این امر از نظر اقتصادی توجیه مالی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صنعت در حلقه‌های مکمل کم داریم، گفت: در این زمینه باید واحدهای مکمل را داشته باشیم، چراکه این امر موجب ماندگاری صنایع خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه طی سنوات گذشته خانواده صنعت صورت خود را با سیلی سرخ کرده‌اند، گفت: در زنجان افراد دلسوزی در این زمینه فعالیت دارند که امیدواریم در این عرصه با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری قابلیت‌های استان شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه وجود 4 میلیون کارمند برای کشور 70 میلیونی زیاد است، گفت: امیدواریم به نتیجه‌ای برسیم که تولید کارآفرینی در کشور بیشتر شود و فارغ‌التحصیلان فقط به دنبال کار دولتی نباشند.

  • 1
  • 10
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید