امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


دشمن در فتنه سال ۸۸ اصل ولایت‌فقیه را مورد تهدید قرار داده بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: دشمن در فتنه سال ۸۸ اصل ولایت‌فقیه را مورد هدف و تهدید قرار داده بود.

حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، به حماسه ماندگار ۹ دی اشاره کرد و افزود: این حماسه برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

امام جمعه اظهار کرد: دشمن که اصل ولایت و اصل حکومت را مورد تهدید قرارگرفته بود با حضور مردم  و هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری این تهدید و توطئه خنثی شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان  گفت: بصیرت مردم و حضور قدرتمندانه و خودجوش  مردم در ۹ دی برای تقویت مبانی و استحکام و اعتقادات مردم تودهنی محکمی برای استکبار بود و این حضور مردم در حمایت از اصل ولایت عزت و استقلال نظام را تثبیت کرد.

امام جمعه زنجان تأکید کرد: حماسه ۹ دی نباید فراموش شود چراکه  ۹ دی یک حرکت عظیم و تعیین‌کننده بود که معادلات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برهم ریخت و مقام معظم رهبری همواره بر حفظ و پاسداشت حماسه ۹ دی تأکید دارند و این روز تجلی قدرت خداوند  و ولایت مداری مردم است.

وی گفت: برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی منسجم و هدفمند برگزار شد و حضور جوانان باید در این برنامه‌ها پررنگ باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان یاد آور شد: در تمام مقتضیات زمانی مردم همیشه درصحنه بودند و امروز هم باید مردم بصیرت خود را نسبت به توطئه‌های دشمن تقویت کنند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید