امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


مستقل زندگی کردن هزینه دارد

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان تیپ زرهی 216 زرهی استان زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان بود، اظهار کرد: باید این امر برای نسل جوان تبیین شود.

ایشان با اشاره به اینکه شهادت هر یک از رزمندگان هزینه سنگینی برای کشور داشت، افزود: واقعیت این است، که ما برای اینکه آزاد و مستقل زندگی کنیم باید هزینه کنیم، چرا که استقلال هزینه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هزینه تحت سلطه زندگی کردن بیشتر از آزادی است، افزود: حقارت، پستی و ذلت هزینه تحت سلطه زندگی کردن است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خداوند انسان را آزاد آفریده تا آزادانه زندگی کند، بیان کرد: خداوند انسان را آزاد آفریده تا از این نعمت استفاده کند و کسی که از آن استفاده کند، زندگی وی زندگی شرافتمندانه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: کسی که از نعمت آزادی استفاده نکند، روزی چند بار زیر چکمه‎های تحقیر می‌میرد.

ایشان با اشاره به اظهارات وزیر جنگ عراق در روز سوم جنگ گفت: در این روز وزیر خارجه عراق بحث تجزیه ایران را بیان کرده بود و در روزهای دیگر نیز اینها به دنبال نفوذ و استعمار بر کشور بودند که با دفاع جانانه رزمندگان این امر حاصل نشده و کشور در جنگ پیروز شد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید