امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


استقبال جوانان زنجانی از مراسم معنوی اعتکاف بسیار بالا بود

آیت الله خاتمی شامگاه پنجشنبه در جمع معتکفین ، به مراسم معنوی اعتکاف اشاره کردو افزود: قبل از انقلاب تنها در قم این مراسم معنوی برگزار می شد ولی بعد از انقلاب این مراسم معنوی  با قوت بیشتری برگزار می شود.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: در زمانی که مراسم معنوی اعتکاف در قم برگزار می شد بیش از ۹۹.۵ درصد معتکفین روحانیون و عامل بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز مراسم معنوی اعتکاف در همه استانها برگزار می شود و خوشبختانه بالای ۸۰ درصد از معتکفین هم جوانان هستند.

 آیت الله خاتمی تاکید کرد: حضور معتکفین به مدت سه روز در مساجد یک هنر است و  در استان زنجان استقبال جوانان از مراسم معنوی اعتکاف بسیار بالا بوده است.

ایشان افزودند: اعتکاف ارتباط قوی مومنین با خدا،امیر المومنین ،و حجت اللهی است و تمسک به امیر المومنین تبعیت از مقاصد ایشان است  و کسانی که به ایشان معتقدند باید در قول و حرف و نوشته از ایشان تبعیت کنند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: در چند سال اخیر جوان ها استقبال خوبی از اعتکاف داشتند که در مسجد و خانه خدا به عبادت بپردازند.

آیت الله خاتمی گفت: قبل از انقلاب اعتکاف تنها محدود به چند مسجد و حوزه علمیه بود که به برکت انقلاب امروز هزاران معتکف در مساجد حاضر می شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید